Daniel Kozák | 14.11.2020 01:09
Daniel Kozák | 14.11.2020 01:08
Daniel Kozák | 14.11.2020 01:08
Daniel Kozák | 14.11.2020 01:08
Daniel Kozák | 14.11.2020 01:08
Carnage | 27.05.2018 22:11
Osobně jsem měl Flashe rád, ale tahle sérka mě těžce zklamala a utnul jsem to cca po 4 dílech. Návrat ke kořenům? No nevim sledoval jsem sociální sítě abych teda nebyl úplně mimo a neřekl bych, že to je pravda. Seriál byl nacpanej humorem což by ani tolik nevadilo, ale sám Barry mi přišel slabší jak v první sérii a kolikrát jen čekal na to až mu Iris, IRIS!? řekla kdy má praštit záporáka. Iris byla jeden z důvodů proč jsem celej seriál vzdal, slyšel jsem že v Arrow lidi hodně nadávali na Felicity a hádám, že podobná věc je to co se stalo a co jsem osobně pociťoval s Iris... novinářka z nějakýho důvodů povýšila do role skoro hlavního šéfa celýho týmu během nepřítomnosti Barryho, jakože WTF? Dokázal bych jmenovat aspoň 5 postav který by se do tý role hodili víc vždyť tak spousta postav má doktorát a šílený vzdělání atd. a z nějakýho nespecifickýho důvodu to byla Iris, resp. důvod je SJW's a řekl bych že i kauza kolem skandálů. No každopádně pomalu v každym díle byla otravná pak Barrymu řekla že on není Flash ale že "oni" jsou Flash a spousta dalších věcí. Pak jsem viděl že i dočasně získala schopnosti Speedstera... no sakra kde to jsme? Jako by nestačilo že tam má schopnosti už každej druhej i těhotná žena Joea ale ještě to nacpem i jí. Naštěstí to neni jen můj divnej pocit že byla neskutečně moc vecpaná do popředí a naprosto neopodstatněně, prostě já jí ani tu roli velitelky nevěřil a jak říkám v prvních 4 dílech měla každou chvíli breakdown že jí Cisco a spol. neposlouchá a bylo to strašně frustrující a otravný. Fakt škoda, ten seriál mě bavil a dokonce i třetí sérka ale Iris měla fakt zařvat, protože mi těžce pokazila tuhle sérku.