The Punisher: První recenze jsou tady

The Punisher: První recenze jsou tady | Fandíme seriálům
Netflix
Zobrazit dalších 8 obrázků
Na internetu se vynořily první reakce na nejnovější seriálový přírůstek do světa Marvelu.

The Punisher před veřejností až do nedávna pečlivě ukrýval své nesmírně očekávané datum premiéry, a když se nad námi lidé u Marvelu po dlouhé době slitovali, vyšlo najevo, že jejich další seriál se na Netflixu objeví 17.11., což připadá už na tento pátek. Ještě před uvedením bylo ale kompletních 13 epizod rozesláno mezi americké kritiky, kteří se nyní podělili o své myšlenky a pocity. Marvelu se tento rok v televizi příliš nedařilo, Iron Fista kritika absolutně rozmetala, The Defenders sice nebyli špatní, ale o jednoznačný úspěch se taktéž nejednalo, hlavně díky slabé sledovanosti, a Inhumans snad ani nestojí za slovo. Je tedy podle recenzentů The Punisher to pravé ořechově, které Marvel momentálně potřebuje?

I když se určitě jedná o krok správným směrem, The Punisher prý stále není vyloženě výhra. Nejdříve si ale projdeme pozitiva. To nejlepší, co z celého projektu vyšlo, je prý bez debat Jon Bernthal v titulní roli Franka Castlea, alias Punishera. Excelentně se nám představil už loni ve druhém Daredevilovi, ve svém vlastním seriálu ale herec dostal daleko větší šanci se plně předvést, a že to taky udělal! Vychvalují si ho prakticky úplně všichni, ať už je jejich recenze jakákoliv, a objevila se dokonce zmínka, že by si Bernthal za svůj výkon zasloužil cenu Emmy. Slovy chvály ale recenzenti častují i doplňující herecké osazenstvo, konkrétně Ebona Moss-Bachracha jako Frankova přítele a spojence Micra. Pokud vás posledních několik Marvel seriálů na Netflixu odrazovalo svou jednotvárností, tak se toho v tomto případě nemáte obávat, The Punisher si totiž podle všeho žije tak trochu ve vlastním světě a odkazy na marvelovský vesmír či další seriály jsou tu jen minimální. Výborně zpracovaná je prý i surová, brutální a nelítostná postava, jakou známe z komiksů. Na obrazovce se tu se zbraněmi v ruce a ve skvělých akčních scénách prohání přesně takový Punisher, jako na stránkách předlohy, scénáristé ale naštěstí nezapomněli, že je potřeba i dostatek klidných a osobních momentů, v nichž ústředí herec taktéž září.

A to už se dostáváme do problémů. Ačkoliv scenáristé zacházeli s hlavní postavou s nejvyšší péčí, naplnit dějem 13 hodinových epizod se jim prý nepovedlo. Pokud Punisher zrovna někoho brutálně nevraždí, nebo nemá své dramatické chvilky, seriál se pořádně vleče. Roztahování několikahodinového příběhu na přemrštěných 13 dílů bylo pro marvelovské sólo seriály oříškem už od úplných počátků, tady je to ale, aspoň podle recenzí, cítit zdaleka nejvíc. Když je středobodem Frank, Bernthalův výkon vás připoutá před obrazovku, ať chcete, nebo ne, jakmile se ale řeší příběhy vedlejších postav, víčka hned začínají klesat. Několik recenzentů se dokonce obává, že velice pomalé první epizody by mohly řadu diváky kompletně odradit. Sečteno a podtrženo, pokud hledáte velice věrnou adaptaci komiksové předlohy s pořádnou akcí a skvělým Jonem Bernthalem v hlavní roli, The Punisher by vás měl uspokojit, jen si prostě budete muset prosedět hodinami a hodinami nezajímavého a pomalého příběhu. Jak se těšíte na Punishera teď, když už víte, jak nejspíš dopadne? Ovlivnily první recenze nějak vaše očekávání?

Po náročné pomstě těm, kteří jsou zodpovědní za smrt jeho ženy a dětí, Frank Castle (Jon Bernthal) odhaluje spiknutí, které sahá daleko hlouběji, než jen k pouličním gangům New Yorku. Nyní po celém městě známý jako The Punisher, musí Frank odhalit tajemství, která ovlivňují daleko více, než pouze jeho rodinu.“

Zdroj: RT