Helstrom: Recenze jsou z nového Marvel seriálu na rozpacích

Helstrom: Recenze jsou z nového Marvel seriálu na rozpacích | Fandíme seriálům
Hulu
Zobrazit dalších 14 obrázků
Jak se povedl démonický seriál Helstrom inspirovaný komiksovou sérií od Marvelu?

Dnes, 16. 10., si v zámoří odbyde premiéru nový komiksový seriál Helstrom od streamovací služby Hulu. Zatím nevíme, jak to dopadne s premiérou u nás, avšak již nyní první díly viděli kritici v USA a ti z nového marvelovského seriálu nejsou příliš nadšeni. Na serveru Rotten Tomatoes je zatím sedmnáct recenzí, z nichž pouze šest zvedá palec nahoru. Průměrné hodnocení je zatím prachbídných 5.26/10.

Top 8 seriálových novinek měsíce října, které rozvíří televizní vody

Reakce jsou velice protichůdné. Někteří recenzenti kritizují nezajímavé postavy, pomalý styl vyprávění a generický předvídatelný příběh. Seriál prý více než na tajemno a démonickou linku sází na pomalu vyprávěné rodinné drama. Těch pár pozitivních nicméně tvrdí, že seriál je zábavný, strašidelný a má dobře vykreslené postavy, jejichž vyrovnávání se s traumatem z dětství je na komiksový seriál vykresleno velmi realisticky. Nerad bych kazil dojem divákům, kteří se na seriál těší, ale spíše bych věřil negativnějším recenzím. Ale kdo ví, ohlasů je stále relativně málo, třeba širší publikum seriál přijme lépe.

Helstrom je dle oficiální synopse popisován jako hororově laděná komiksovka, která diváky zavede do velmi komplikované rodiny: „Žena se zamilovala do zlého muže, bohužel si to uvědomila příliš pozdě a traumatická událost rodinu rozdělila. Její děti Daimon (Tom Austen) a Ana Helstrom (Sydney Lemmon) se musely se svým dětstvím vyrovnat velmi odlišným způsobem. Kvůli tomu se naprosto liší ve svých osobnostech a v pohledech na rodinné vazby. Sdílejí však jednu společnou věc, jejich otce, sériového vraha, od kterého zdědili dary a jedinečné schopnosti. Jako dospělí musejí překonat svůj komplikovaný vztah a využít talent k vystopování toho nejhoršího z lidstva.

Showrunnerem seriál je Paul Zbyszewski, který se podílel na Agentech S.H.I.E.L.D. nebo Ztracených. Nenechte se zmást, Helstrom sice vychází z komiksových sešitů od Marvelu, ale do komiksového světa Marvel Cinematic Universe (MCU) nepatří, což bylo čerstvě znovu potvrzeno. Seriál tak dokonce ani nebyl nikdy zamýšlený a to ani před tím, než Disney zrušil samostatnou divizi Marvel Television. V den premiéry Hulu zveřejní všech deset epizod. Níže se můžete podívat na úvodní seriálovou znělku a trailer.

Zdroj: Rotten Tomatoes, Syfy