schonecek | 29.08.2017 21:04
Já jsem dokoukal včera a jelikož jsem si ještě před sledováním malinko snížil očekávání, byl jsem spokojený. Určitě se nejedná o nej Netflix seriál, ještě před něj bych určitě postavil Jessicu a oba Daredevily, ale lepší než Luke Cage a Iron Fist to určitě je. Překvapilo mě, že zdaleka nejvíce se mi líbily první 3-4 epizody, když se hrdinové spíše jen poprvé oťukávali, nebo pracovali každý sám a seriál ve mně dokonce i volal touhu vědět, co se v New Yorku vlastně děje, než ty velké a akčnější, kdy mělo vše gradovat. Bohužel zbytek řady nedokázal vše dotáhnout do konce. Prvních pár epizod bylo tak na 8-9/10, závěr se bohužel dostal někam mezi 6,5-7/10, finální známka je tak 7,5/10. Nikdy to vyloženě nenudí, akce je (většinou) super, hrdinové a jejich představitelé jsou v plné formě, jen to prostě potřebovala ještě pár týdnů úprav na scénáři a mohli jsme dostat něco mnohem lepšího. Stále ale palec nahoru a doporučuji, uteče to hned.
Kapitán Mexiko | 29.08.2017 03:29
Od sledování mě zatím odrazují jednak sračkoidní Iron Fist a druhak naprosto příšerné trailery, přesto jsem o víkendu Defenders očumoval na Netflixu, no, nakonec jsem se na to vykašlal a pustil si britcom Chewing Gum a neprohloupil jsem, je to parádní záležitost, mohu vřele doporučit. U Defenders nevylučuji, že se na to někdy v budoucnu podívám, možná to budu ignorovat jako přeceňené a nezajímavé American Gods (protože Fuller), ale zatím mě ke sledování neláká vůbec nic, těším se na Punishera a další řady Lukea s Jessicou, to je tak asi všechno.
Fimi | 28.08.2017 20:31
No musim říct že mám celkem smíšený pocity. Rozhodně je to lepší než Luke Cage a Iron Fist, kteří jsou zde mnohem zajímavější než v celém svém vlastním seriálu a bavili mě víc. Není to lepší než Daredevil a možná o trochu lepší než JJ, kterou jsem si teda mile rád připomněl. Už jen fakt, že ve třetím díle Fist předvedl více kung fu, než v celém svém seriálu je celkem smutný, ale nedá se nic dělat. První půlka je seznamovací, každá postava řeší svůj případ, který je nakonec svede dohromady, je to celkem příjemný a ani to nenudí. Alexandra je vesměs k hovnu a vlastně uplně zbytečná, no a prsty Handu opravdu k smíchu, ti padouchové se skutečně nepovedli, nejsou ani zajímavý a vlastně mi byli celkem u prdele. Elektra neslaná nemastná. Souboje a akce celkem po skromnu a v posledním díle velmi chaotická a uplně zabitá tou debilní hip hap hopovou hudbou, která hrála při každé scéně s Lukem, aby nám jó ukázali, že černoši přece patří ruku v ruce k hip hap hopu. Jako jsem spokojenej, bál jsem se, že nudné postavy jako Fist a Luke stáhnou DD ke dnu, trochu se tak povedlo ale ne zcela. JJ byla fajn, po dlouhé době ji vidět bylo příjemné a snad jedině ona mě bavila. Je to lepší průměr, ve výsledku to nebylo špatné, ale čekal jsem mnohem víc....vlastně mi ani nevadí, že Fist použije svou sílu jen výjimečně a když jí může použít, vyhrál a je to nejpříhodnější, tak nic. Ani mi nevadí, že se tam celou dobu bojuje v posledním díle a když nakonec Hand použije konečně samopaly, tak jen na Luka :-D ale dřív ne. Hand, jakože nemilosrdní zabijáci mají šanci zabít tolik postav ale neudělají to. no přes tyto přešlapy se mi to celkem líbilo 7/10
Carnage | 28.08.2017 10:53
A Daredevil jasně nejlepší, akorát teda když už teda vyzradil rychle svojí totožnost týmu tak sem nechápal proč prostě nevyložil všechny karty na stůl a další trochu plot hole, nikdo neví kdo je Daredevil ale když se odehrávala bitka v restauraci tak Matt nebyl maskovanej...a pak je mezi nima místo nějk někdo v obleku Daredevila :D tak jako to si snad záporáci musí dát dohromady, navíc když bojuje stejnym stylem + nikdo neví kdo to je ale Elektra pak po jednom twistu předevšema záporákama řekne "His name is Matt" to už je moc...
Carnage | 28.08.2017 10:45
Ve většině věcech souhlasim, Danny bohužel žádná změna a pořád byl taková whiny little bitch a docela mě iritovalo jak se celkově "team" skoro furt kočkuje, jasně že se k tomu musí dopracovat ale občas to bylo už moc. Co mi ale přijde zarážející a kroutil sem u toho několikrát hlavou byl Luke Cage, hele tady máte fight Danny vs Luke a vidíme i ve slow mo jak nelze Lukea sundat klasicky a prostě jediný čim ho Danny trochu pochroumal byla jeho Železná pěst, jenže pak přijde na scénu Elektra a tý se povedlo Lukea knockoutovat min. 3x jako já chápu že byla trochu posílená ale tohle bylo trochu moc přehnaný když se prala s ostatníma tak ty chvaty a výcvik dávají smysl, ale Luke je skála nemělo by to s nim nic dělat a přesto si s nim házela jak s hadrovou panenkou...další věc Jessica, jo souhlasim že byla s Mattem rozhodně highlight seriálu, jenže koukám se na seriál o superhrdinech a ona tam pomalu nic nepředvedla, teda trochu jo ale oproti ostatním bídně málo, jednou mlátila trubkou a jednou držela výtah a to je asi tak všechno kde se její supersíla zůročila (zvednout skříň nepočítám), to že umí i létat ( tady min. skákat do výšek) tvůrci asi zapomněli. Soundtrack opravdu slabej, ale ten hip hop bych zas tolik nezatracoval a to ho neposlouchám, ale nějak se mi k týhle partičce prostě nehodí instrumentální epic battle music...takže sem na něco takovýho čekal a když ne tohle tak podle traileru nějakou Nirvanu nebo jinej rock.