Velkolepé postapokalyptické drama provázejí nadšené recenze a konečně je tady.

Po havárii letadla se stalo něco strašlivého a hrdinky to pronásleduje i po 25 letech. Pusťte si trailer nového seriálu.

Dva a půl chlapa: 5 věcí, které jste nevěděli o Rose

Také milujete Rose z Dva a půl chlapa? Ve skutečnosti není zdaleka tak otevřená jako v seriálu. Co jste o herečce nevěděli?

Castle Rock: Seznamte se s blížící se kingovskou antologií

Seriálová křižovatka příběhů mistra hororu nám předkládá teasery. Kdo se ukáže? Odkud seriál čerpá náměty?

Holka na roztrhání

Život Melanie (Reese Witherspoon) snad už ani nemůže být lepší. Je, mladá, krásná, úspěšná (její poslední modelová kolekce se stala na předváděcím molu hitem) a zamilovaná do mladého, krásného a úspěšného syna starostky, který ji právě požádal o ruku. Nepochybně radostná událost, kdyby ovšem Melanie neměla pár problémů z minulostí, tím největším je vychladlé, ovšem úředně stále ještě platné manželství s jistým Jakem. A tak se musí Melanie vydat do svého rodného městečka v Alabamě a donutit toho darebu, kterého si kdysi přiopilá vzala, aby podepsal rozvodové listiny. Jenže změnila se nejenom Melanie. Z Jakea je najednou sympatický a oblíbený chlapák a Melanie si najednou není vůbec jistá, zda se s ním chce rozvést.

Informátor!

Příběh natočený podle skutečné události, kterou ve své knize The Informant popisuje Kurt Eichenwald. V noci na začátku listopadu roku 1992 se vysoce postavený úředník společnosti ADM (Archer Daniels Midlands) Mark Whitacre (Matt Damon) přizná agentovi FBI Brianu Shepardovi (Scott Bakula), že řídící pracovníci včetně Whitacrea samotného se opakovaně scházeli s konkurenčními společnostmi, aby upravili ceny lyzinu – potravinářské přísady. Byla to původně Whitacreova manželka (Melanie Lynskey), která Whitacrea přiměla, aby nelegální upravování cen zastavil, jinak půjde na FBI sama. Bylo to vůbec poprvé, co se přímý účastník takového kartelu dobrovolně přiznal.

Hostitel

Na Zemi ovládané mimozemšťany se už nevyskytuje mnoho svobodných lidí. Melanie Stryderová je jednou z nich- Opravdu však začíná žít, až když potká Jareda - svoji lásku. Pak však přijde to, co přijít muselo. Melanie je chycena a je do ní implantován vetřelec, který ji má ovládat. Jenže ona je silná a vetřelec Wada také není jen tak běžný mimozemšťan, a tak se spolu učí koexistovat a vydávají se na cestu nejen za Jaredem.

Ptáci

Když přijíždí krásná blondýnka Melanie Danielsová (Tippi Hedren) do Bodega Bay za svým čerstvě vystudovaným přítelem Mitchem Brennerem (Rod Taylor), je nečekaně napadena rackem. Najednou do města vletí tisíce ptáků a místní obyvatelé se stanou terčem jejich šílených útoků. Brzy se ústřední postavy nejděsivějšího filmu o přírodní katastrofě, který kdy byl v Hollywoodu natočen, Melanie i Mitch, ocitnou uprostřed smrtelného souboje s nezastavitelnou a nevysvětlitelnou silou.

Pod dozorem

Melanie touží po nezávislosti, ale obhlídku vysokých škol, kterou chce podniknout s kamarádkami, jí překazí úzkostlivý otec. Cesta v doprovodu policisty rozhodně není to, co si dívky vysnily. V hlavních rolích americké komedie Martin Lawrence a Raven-Symoné. Studentka Melanie končí střední školu a doufá, že konečně udělá první krok k nezávislosti. Naplánuje totiž „dívčí jízdu“ s nejlepšími kamarádkami a chtějí spolu navštívit potenciální vysoké školy, kam by se mohly přihlásit. Jenže to by nesměla mít přespříliš úzkostlivého otce, který je policejní inspektor a rozhodně nehodlá nechat jet dceru s kamarádkami samotné. Vyrazí s nimi jako doprovod a vysněný výlet se tudíž změní v dobrodružství plné smůly, nehod a zmatků. Americkou komedii natočil Roger Kumble s Martinem Lawrencem a Raven-Symoné v rolích otce a dcery.

Báječný den

Melanie Parkerová (Pfeiffer) žongluje mezi kariérou architektky a rolí svobodné matky. Jack Taylor (Clooney) se vyhýbá závazkům, pracuje v novinách jako autor všemi milovaných sloupků a svou dceru si k sobě bere každý druhý víkend. Když jejich děti zmeškají školní výlet, Melanie s Jackem souhlasí pro jeden den s hlídáním svých dětí. V následujících dvanácti hodinách dojde k mnoha nepovedeným štastným náhodám, které rozhodnou o nečekaném konci...

Odsun

6. června 1942 vstupuje v platnost nové nařízení francouzské vlády namířené proti židovskému obyvatelstvu. Jedenáctiletý Joseph Weismann proto odchází do školy se žlutou hvězdou na hrudi. Přesto žijí Weismannovi v přesvědčení, že mají stále důvody k radosti. Ale jen do úsvitu dne 16. července 1942, kdy do bytu vtrhnou muži v černých uniformách. Budí celou Josephovu rodinu a ženou je do autobusu… Po největší razii v dějinách lidstva, která proběhla pod taktovkou francouzské policie, se v pařížské cyklistické aréně tísní na třináct tisíc Židů. Pět dní bez vody, bez jídla a bez zdravotní péče. Dr. Sheinbaum (Jean Reno) internovaný spolu s ostatními dělá, co může. Intenzita rasismu šířeného zdejší kolaborantskou vládou hluboce zasahuje mimo jiné také sestru Červeného kříže Anette Monod (Melanie Laurent).

Začátky

Na Zlatý glóbus nominovaný Ewan McGregor (Muž ve stínu, Andělé a démoni), na Cenu Akademie nominovaný Christopher Plummer (The Last Station) a Mélanie Laurent (Hanebný pancharti) se představují ve filmu Začátky, povznášející komedii o tom, jak legrační a proměnlivý může být život. Když grafik Oliver (McGregor) krátce po smrti svého otce (Plummer) potkává svobodomyslnou Annu (Laurent), dochází mu, že v otázce dlouhodobých romantických vztahů je úplný začátečník. Až při vzpomínkách na otce, který po smrti své ženy, se kterou byl 45 let, přiznal svou homosexualitu a zbytek života si užil jako divoký mejdan, Oliver pocítí touhu dát šanci vznikajícímu vážnému vztahu. Originální milostný příběh, při jehož natáčení se scenárista a režisér Mike Mills nechal inspirovat vzpomínkami na svého otce, si získal filmové kritiky, protože je “chytrý, dojemný a často legrační!” (Karen Durbin, Elle).

The Girl with All the Gifts

Snímek natočený podle knižní předlohy spisovatele Mikea Careyho vypráví příběh o nemocí nakažené holčičce Melanie (Sennia Nanua), behaviorální psycholožce ve funkci učitelky Helen Justineau (Gemma Arterton) a vědkyni Caroline Caldwell (Glenn Close). V dystopické budoucnosti je většina lidstva infikována houbou známou jako Ophiocordyceps unilateralis. Nakažení rychle ztrácí mentální schopnosti a krmí se na lidském mase. Okolnosti na vojenské výzkumné základně Hotel Echo nutí dvě dospělé ženy i s Melanií dát se na společnou cestu za přežitím.

Dej si pohov, kámoši 1

Max Goldman a John Gustafson jsou staří sousedé. Žijí v minnesotském městečku Wabasha a oba jsou vášniví rybáři. Jenže pak se pohádali o ženu a od té doby jsou nepřáteli, kteří si navzájem znepříjemňují život drobnými schválnostmi, což je, zdá se, jedinou jejich radostí. To se ovšem změní v okamžiku, kdy se do jejich sousedství nastěhuje svérázná vdova, profesorka anglické literatury Ariel Truaxová. S oběma se seznámí a dokonce to vypadá, že by jeden či druhý mohli mít šanci ji získat. A tak se mezi nimi znovu rozpoutá nelítostný boj o ženu. A do toho všeho se ještě objeví děti obou starců. Johnova dcera Melanie, jejíž manželství s nevěrným Mikem se rozpadá a Maxův syn Jacob, který kandiduje na starostu. Ariel stráví příjemný večer a poté i noc s nesmělým Johnem, což ovšem značně vyostří vztah se žárlícím Maxem. John se soka nejdřív pokusí usmířit tím, že mu vrátí jeho milovaný a nedávno ztracený rybářský prut, když ho to neusmíří, rozhodne se sklíčený muž přenechat ženu příteli.

Proč muži neposlouchají a ženy neumí číst v mapách

Romantická komedie o mužích a ženách a vžitých stereotypech chování. Úspěšný právník a nenapravitelný sukničkář Jan Rietmüller se jednoho večera dívá z okna svého nákladně zařízeného bytu a spatří, jak mu někdo poškodí jeho drahocenný červený kabriolet. Jak zjistí, pachatelem je vlastně pachatelka, stejně úspěšná redaktorka nakladatelství Katrin Geißlerová. Přes počáteční vzájemným obviněním se z nich brzy stane téměř dokonalý pár. Na jejich příkladu, stejně jako na páru Janova bratra Rüdiger a jeho přítelkyně Melanie poznáváme různé klišé a stereotypy o chování mužů a žen, které se téměř nemění přes evoluci a civilizačnímu pokroku.

Perfektní den

První obětí všech válečných konfliktů bývá zdravý rozum. A přesně to se stalo i skupince humanitárních pracovníků, která pomáhá ve válečné zóně kdesi na Balkáně. Sophie (Mélanie Thierry) je v partě nováčkem a chce spasit svět. Mambrú (Benicio Del Toro) už všechno viděl a chce domů. Káťa (Olga Kurylenko) kdysi chtěla získat Mambrúa a tlumočník Damir (Fedja Stukan) chce, aby válka už konečně skončila. „B" (Tim Robbins) ani neví, co vlastně chce. Teď mají na krku jednu z posledních studní, která je zdrojem vody pro několik vesnic a právě teď v ní plave mrtvola. Vytáhnout tělo a vyčistit studnu, zdánlivě jednoduchý úkol, se postupně stává neřešitelným. Počínaje marným sháněním pevného provazu, přes bloudění horskými cestami, na kterých leží zaminované krávy, až po nesmyslné příkazy od velitelů vojsk OSN. Při řešení úkolů tak občas musí sáhnout k netradičním nebo rovnou šíleným řešením. Zároveň nesmí zapomínat, že jsou na území, kterým se prohnala válka a ta se může zase kdykoliv probudit.

Myšák Stuart Little 2

Rodinný snímek o mluvícím myšákovi, kterého adoptovala rodina Littleových, se stal jedním z kasovních hitů roku 1999. Film vydělal jenom v USA přes 130 milionů dolarů, a tak není divu, že producenti připravili pokračování. Postavička Stuarta Littlea, myšáka s dokonalým šatníkem a gentlemanským vystupováním, má svou knižní předlohu v dětské knize E. B. Whitea. K hrdinům známým již z prvního filmu, kterými jsou především animovaný bílý myšák Stuart (v originále mluví známá hollywoodská hvězda Michael J. Fox, který mu propůjčí hlas i v druhém díle, česky nadaboval Martin Dejdar) a dále rodina Littleových (Geena Davis a Hugh Laurie), přibude v druhém díle nová postava ptáčka Margola (v originále mu pravděpodobně propůjčí hlas Melanie Griffith). Ten se stane objektem Stuartova milostného vzplanutí.