Minirecenze: 6. epizoda 12. série Teorie velkého třesku

Minirecenze: 6. epizoda 12. série Teorie velkého třesku | Fandíme seriálům
Zobrazit dalších 17 obrázků
S 12. sérií Teorie velkého třesku pokračujeme šestou epizodou. Podařilo se halloweenskou tematikou zaujmout?

Pozor, spoilery k 12. sérii!

Opět tady máme Halloween, a to jak ve světe, tak v Teorii. S dřívějška si můžeme pamatovat, že epizody, ve kterých se postavy oblékaly do kostýmů, patří k těm úplně nejzábavnějším. A výjimkou není ani nejnovější epizoda s názvem "Pertubace imitace." Postavy se chystají na blížící se Halloween. V závislosti na tom Leonard a Penny uspořádají halloweenskou párty ve svém bytě.

Minirecenze: 5. epizoda 12. série Teorie velkého třesku

Celou epizodu si pro sebe krade Simon Helberg (Howard), který v první půlce na univerzitě imituje Sheldona. Je to po dlouhé době moment, který je originální, vtipný a pro herce musel být velkou výzvou, protože musel imitovat herecký projev Jima Parsonse (Sheldon). Zároveň ale vyvolá v Sheldonovi negatvní pocit, protože se mu nelíbí, že si z něj ostatní utahují a je všem jen pro smích. Problém se následně dotkne i manželek obou kluků, které celou věc s imitací vezmou až příliš vážně. Dopadne to tak, že na párty přijde Shedon a Amy převlečení za Howarda a Bernadette. Na této zápletce se mi líbí, že je správně potrhlá a do seriálu sedí. Navíc je to problém, který je možné rychle mezi sebou vyřešit a divák nedostane pocit, že by byl o část příběhu ochuzen. Zápletka pro sitcomovou epizodu jak vyšitá.

Leonard s Penny už dlouho nenabízí zajímavý příběh, ale tentokrát alespoň dokázali pobavit a ujasnili si další drobnost v jejich vztahu, který se pořád pomalu posouvá k Leonardově vysněné dokonalosti. Rajesh byl tentokrát jen postava do počtu a já za to byl rád. Tvůrci se tentokrát soutředili primárně na jeden problém a takový přístup seriálu sedí nejvíc. Za mě povedená epizoda a naděje, že by se poslední série ještě mohla vrátit do sedla.

V galeriii najdete momenty z 6. epizody 12. série (především Howarda imitujícho Sheldona) a i snímky kostýmů z minulých epizod napříč řadami.

Nejlepší moment epizody nabídne i video:

8/10