Živí mrtví: Velký rozbor ukázky na nové díly bez Ricka (zasazeno do kontextu s komiksy)

Živí mrtví: Velký rozbor ukázky na nové díly bez Ricka (zasazeno do kontextu s komiksy) | Fandíme seriálům
Zobrazit dalších 30 obrázků
Čeho všeho jste si v novém traileru nemuseli všimnout? Je toho celkem dost!
  5. Kapitola č.5
  6. Kapitola č.6
  7. Kapitola č.7

Poté následují dva podezřívavé pohledy mezi Magnou a Michonne. Co nám to říká? Inu, zdá se, že Michonne se bude charakterem více připodobňovat svému starému já okolo 3. řady. Tehdy navždy kvůli apokalypse ztratila své děti, a tak zahořkla. Nakonec ale po dlouhé době svoji skrytou lásku znovu objevila u Ricka, takže poslední díly jsme ji vídali v dost uvolněnějším rozpoložení. Tomu ale bude po další kruté ztrátě konec, takže nastal znovu nastal čas pro chladnou a výrazně drsnější Michonne.

Nejnovější podoby, ovšem hůře viditelné, se dočkal i Eugene. Jeho šílený účes už nevypadá tak deb… a zdá se, že se pašákovi podařilo shodit pár kil. Minimálně už celkem slušně kosí zombíky, takže to nebude taková srábotka. Vidíme ho bojovat v lese společně s (pravděpodobně) Rositou. To, že vidíme takhle neobvyklou a povahově rozdílnou dvojici vedle sebe, má svůj význam, protože (SPOILER) v komiksu to dají dohromady a tvůrci zjevně tuto linku hodlají následovat.

Další záběr se zaměřuje na vyvýšenou vodní nádrž, na které vidíme někoho dělat... fakt nevím co, ale možná nám pomůže následující scéna. V té vidíme Rositu ladit radio, takže možná se v předchozí scéně někdo snaží chytit lepší signál, ale to je jenom nedostatečně podložená teorie. Společně s Rositou se v pokoji nachází i kněz Gabriel, který mluví o tom, že by měli více prozkoumávat daleké území a nacházet nové lidi. Celá dialogová scéna se nachází na konci traileru.

Pokud máme znovu zabrousit do teorií, tak zde máme další skvělou alternativu. Je dosti možné, že tato scéna odkazuje znovu na komiksy, kde se ve knize č. 26 dostal Eugene do kontaktu s neznámou ženou právě prostřednictvím radia. A určitě se tohoto dočkáme i v seriálu. Ovšem je možné, že zde tato úloha padne právě na Gabriela, který se bude po tomto rozhovoru snažit navázat kontakt.