Minirecenze: 8. epizoda 12. série Teorie velkého třesku mile překvapila

Minirecenze: 8. epizoda 12. série Teorie velkého třesku mile překvapila | Fandíme seriálům
Zobrazit dalších 12 obrázků
Ve finálové sérii Teorie velkého třesku pokračujeme osmou epizodou, ve které se vrací rodiče Amy. Povedlo se navázat na povedené představení těchto postav?

Pozor, článek obsahuje spoilery k 8. epizodě 12. série.

12. série Teori velkého třesku zatím trochu kulhá, ale jedno výrazné pozitivum se objevilo již v první epizodě finální série, a to začlenění rodičů Amy do příběhy. Ty ztvárňují Kathy Bates (paní Fowlerová) a Teller (pan Fowler). Jejich osobnosti byly načrtnuty na přelomu 11. a 12. sére a mohli jsem si o nich udělat docela jasný obrázek. Zatímco paní Fowlerová je nepříjemná a protivná ženská, o jejíž přísnosti jsme už v seriálu slyšeli, pan Fowler je spíše tichý, klidný a příjemný mužík, který je pravým opakem své ženy.

Teorie velkého třesku: 10 kuriozit, které vás nejspíš minuly

Nová epizoda se věnuje Sheldonovi, který se snaží sblížit s panem Fowlerem, ale poté, co si jeho pozornost svými kouzelnickými triky získá Howard, Sheldon se místo toho pokusí dostat do přízně Amyiny matky, která Sheldona nemá ráda, protože měla za to, že kvůli němu ji Amy zanedbává. Sheldon si ale s paní Fowlerovou padne do noty lépe, než by kdokoliv předpokládal.

Druhá dějová linka je o Rajovi, který se se svou snoubenkou domluví na první společně strávené noci. Raj je ale z možnosti prvního sexu se svou domluvenou snoubenkou tolik nervózní, že se mu nakrátko vrátí jeho neschopnost mluvit se ženami. Tato dějová je linka je velice příjemná a byla radost ji sledovat. Mezi dvěma lidmi, kteří si nikdy nebyli fyzicky blízcí a kteří se mají brát, najednou vzniká jisté porozumění. Raj a Anu se pomalu sbližují a jejich vztah je podle mě moc pěkně napsaný a příjemně uvolněný.

Ovšem největší tahákem epizody je takové silné pomrknutí na fanoušky představitele pana Fowlera. Teller je totiž sám zkušený kouzelník/iluzionista, který společně se svým kolegou Pennem Jilletem moderuje pořad, který v Česku můžeme znát pod názvem Penn a Teller: Oblafni mě!, kde soutežící z řad iluzionistů a kouzelníků předvádí své triky a Penn s Tellerem se poté snaží přijít na to, jak dotyčný kouzelník svůj trik udělal. Ve svém oboru jsou profesionálové a podle mě bylo přímo vynikající postavit Tellera do uplně opačné situace, kdy mu Howard ukazuje své triky a pan Fowler je z nich nadšen a nemá tušení, jak je Howard dělá. Tahle spojitost s Tellerovým nejlepším pořadem určitě nebude jasná každému, ale pro obeznámené je to výborné pomrknutí a já se neskutečně pobavil.

Ve výsledku je nejnovější epizoda velmi povedená, odlehčená a velmi příjemně se na ni dívalo.

A co si nejnovější epizodě myslíte vy? Dejte nám vědět do komentářů.

9/10