Komentáře 8

Petr Fallada | 24.07.2022 18:58
Tak nevím... Nejsem extra znalec světa RE. Ale tento seriál mě velmi bavil. Hltal jsem do poslední chvíle, vše mi přišlo velmi zajímavé a poutavé. Styl vyprávění, herecké výkony.... Vše.. nevím co přesně se kritikovi nezdálo, ale ta kritika je při nejmenším přehnaná a jestli je pan hnidopich a všeznalec a dokázal by ztvárnit seriál ze světa RE lépe může zkusit poslat scénář do netflixu... Berou skoro vše
Petr Fallada | 24.07.2022 18:58
Petr Fallada | 24.07.2022 18:58
Petr Fallada | 24.07.2022 18:58
Petr Fallada | 24.07.2022 18:58
Petr Fallada | 24.07.2022 18:57
TucnakNik | 19.07.2022 13:18
Pochopitelně, časem se koncept vyčerpá. Nechápu ale jakou relevanci vzhledem k seriálu tahle informace má. O žádných jiných virech ani monstrech se v něm nemluví, pracuje jen a pouze s konceptem "zombies", takže?
Pokec | 18.07.2022 21:54
Proč si všechny negativní recenze na tento seriál stěžují na to čím je hra proslulá? A to je absurdní příběh a až neuvěřitelně debilní dialogy postav. Lance jako Wesker byl skvělý a ona scéna která autora iritovala byla hřeb seriálu. To co ten seriál sráží jsou nesmyslné zaměření na "normální" problémy lidí. Přitom akční scény umí. Pokud bude druhá řada tak doufám, že tam budou uřezané končetiny a zázračná vodička, která je přidělá zpět. A pane autore, malé tajemství, zombies nejsou v residentu už od pátého dílů;)