Šéf Netflixu vysvětlil, proč se neobává sílící konkurence

Šéf Netflixu vysvětlil, proč se neobává sílící konkurence | Fandíme seriálům
Ted Sarandos promluvil o tom, co si myslí o větším a větším počtu streamovacích služeb.

Není to zase tak dlouho, kdy byl Netflix nejvýraznějším a hlavně neohroženým hráčem na poli streamovacích služeb. Ale postupem času se začali vynořovat konkurenti jako Hulu, Amazon Prime nebo CBS All Access.

A tím to zdaleka nekončí, své služby chystají firmy WarnerMedia, Apple a především Disney, který spustí Disney+ v listopadu tohoto roku. 

Člověk by tak logicky očekával, že Netflix bude z konkurence nervózní, ale podle slov šéfa obsahu Teda Sarandose to tak nevypadá. Věří totiž, že to pro Netflix nebude znamenat výrazný odliv předplatitelů a to proto, že každá ze služeb nabízí jiný obsah:

"To, co je na všech připravovaných i aktuálně běžících službách zajímavé, je to, že nenabízejí stejný obsah. Nic, co bude na Disney+ nenajdete na Netflixu a nic, co je na Netflixu nebude na [jiných službách]. Budou velmi unikátní... Myslím, že je velmi pravděpodobné, že [předplatitelné neodejdou] a předplatí si další služby."

Na jednu stranu je pro diváky dobré, že je tu silné konkurenční prostředí, protože jednotlivé služby budou muset nabízet, co nejkvalitnější obsah, aby přilákaly zájemce. Na to druhé je to samozřejmě zásah pro peněženku. Málokdo asi bude nadšený z toho, že si bude "muset" předplácet několik služeb, aby mohl legálně sledovat to, o co má zájem.

Zdroj: Deadline

Přidat na Seznam.cz

Komentáře 0

Vstoupit do diskuze

Související články

132
1
4
1
4

Šéfredaktorkou webu je Petr Slavík, e-mail serialy@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail studio@koncal.com

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2016 – 2024 FandimeSerialum.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavří reklamu