Carnage | 28.09.2018 20:07
Druhá série byla rozhodně lepší jak první a míň dílů tomu opravdu napomohlo a to sem tvrdil zatím u všech Netflix komiksáren, ať to uděljí kratší. Každopádně celkem souhlasim s recenzí, vedlejší postavy si to kradli pro sebe a Ward a Davos byli hodně fajn a Typhoid Mary super ale to mě na tom právě i dost štve, má to být Iron Fist a ne "Friends and enemies of Iron Fist". I když byla choreografie bitek lepší tak upřímně tam nebylo zas tolik soubojů a nebo nebyli tolik zapamatovatelný jako třeba opilej mnich v první sérce nebo sekerkovníci v úzký chodbě. Začátek prvního dílů ukázal trochu dramatičtější akci a já chtěl víc ale nedostal sem toho moc. Colleen je taky fajn a proto mě tolik neštve konec série ale tak jako tak souhlasím s hejtem kterej se na netu objevil, protože to co fanoušci chtějí je to že Danny bude mít obě ruce posílený drakem a mezitím dostali jen Dannyho kterýmu furt někdo nakopává zadek a jak řekl Ward "nemáš být náhodou ten nejlepší bojovník ze všech?" a nakonec přijde o Pěst... a dostane jí jeho přítelkyně která čirou náhodou nějak zapadá do legend a dokonce používá katanu? Smyslem tý schopnosti Iron Fista je že ta osoba je živoucí zbraní tak na co to ještě "vylepšovat" světelnym mečem? Stále sem doufal, že se nakonec ukáže že Davos nevzal tu schopnost ale jen si vypůjčil trochu síly a ke konci by Danny zjistil, že jak seš jednou Iron Fist tak ti to nikdo neveme a ukázalo by se že byl třeba jen zablokovanej, bohužel se nestalo. Konec v japonsku vypadá slibně a jsem zvědavej co s těa zbraněma ještě Danny předvede a jinak Orson Randall a palný zbraně mají základ v komiksu takže to je super akorát teda mam trochu strach že kdyby teď herec co hraje Dannyho skončil tak to Netflixu ani nebude vadit, mají Immortal Colleen Wing.