Cosmos: Possible Worlds: Měsíc uvedení a nový teaser

Cosmos:  Possible Worlds: Měsíc uvedení a nový teaser | Fandíme seriálům
Zobrazit dalších 7 obrázků
Nadmíru oblíbená naučně-populární dokumentární série přinese druhou řadu. My jsme prozatím dostali teaser.

Cosmos: Possible Worlds, tak zní název chystané řady dokumentu vznikajícího v spolupráci National Geographic a studia Fox. Zájem o návrat značky na obrazovky projevili diváci, když z předchůdce s podtitulem Časoprostorová odysea udělali 135 milionovou sledovaností mezinárodně nejúspěšnější projekt stanice National Geographic. Nadcházející řada se tak představí celosvětově i na stanici Fox, uvedena bude ve 43 jazycích a v 171 krajinách.

Diváky bude nadále hostit populární astrofyzik Neil deGrasse Tyson. O vznik řady se postará původní skupina lidí, hnací sílou je Seth MacFarlane (tvůrce seriálů Griffinovi a Americký táta). Sérii napíše duo Ann Druyan a Brannon Braga. Druhý jmenovaný si svou mezihvězdně orientovanou tvořivost ověřil u scénářů k několika sériím Star Treku.

Přiložený teaser je jen pomrknutím na fanoušky a dělí se prakticky jen o informaci ohledně uvedení na jaře roku 2019. V upoutávce uvedená koprodukce studií NatGeo a Fox je jinak zajímavá tím, že po odprodeji Foxu pod Disneyho křídla se cesty těchto televizních stájí rozcházejí. Aktivní spolupráce ale přetrvá právě u tohoto projektu.

Cosmos: Časoprostorová odysea byla zmodernizovanou verzí obdobného pořadu astronoma Carla Sagana z roku 1980. Vyhrála čtyři ceny Emmy. Zelená pro nové díly bude tentokrát zelenou i pro doprovodnou knižní verzi, rovněž po vzoru původního Cosmosu z osmdesátého roku – kniha se tehdy stala nejprodávanější vědeckou publikací své doby.

Zdroje: Deadline