Minirecenze: 11. epizoda 12. série Teorie velkého třesku

Minirecenze: 11. epizoda 12. série Teorie velkého třesku | Fandíme seriálům
Po vánoční pauze se oblíbené postavy vracejí a... budou po sobě střílet barevné kuličky.

Pozor, článek obsahuje spoilery k 12. sérii.

Po další odmlce, kdy si Teorie velkého třesku dala o svátcích volno, se vracíme s krátkou recenzí na novou epizodu. V 11. díle závěrečné série se budou řešit konflikty. A kde jinde než u paintballu. Ten zorganizuje Penny a pozve na něj všechny přátele včetně Rajovy snoubenky a Stuartovy přítelkyně, prodavačky v obchodě s komiksy Denise. Během hry ale eskalují konflikty mezi postavami...

Sheldon a Amy jsou po úspěšném zveřejnění své studie pozváni prezidentem Siebertem do VIP jídelny, kde Siebert dá jasně najevo, že chce, aby veškeré rozhovory pro média poskytla Amy, protože Sheldon neumí komunikovat s ostatními lidmi. Což se Shellyho samozřejmě dotkne a jeho vztek se ještě zvětší, když je Amy jakožto neurobioložka oslavována za revoluci ve fyzice.

Další konflikt se odehrává mezi Rajem a Anu. Ta poprosí svého snoubence o nainstalování bezpečnostní kamery před její hlavní domovní dveře, ale Raj si z telefonu nesmaže aplikaci, díky které může záznam z kamery sledovat. Jednou přistihne Anu, jak si do domu pozve muže, se kterým se u vchodu ještě objímá. Vyjde najevo, že tento podezřelý muž je vlastně Anuin bývalý přítel, který si k ní jen přišel pro věci (přesněji řečeno ústní vodu). Tato skutečnost nastartuje v Rajovi velké pochybnosti o plánované svatbě s Anu a co mě štve, hodně to najendou boří výborně vybudovanou chemii mezi těmito dvěma postavami z osmé epizody této série.

Právě výše zmíněné náhlé zboření iluzí o jejich vztahu, který je zajímavý (o tom žádná), je jediná vada na kráse této epizody. Vzpomínám si na krásnou scénu z osmé epizody, kdy Raj s Anu tráví noc v hotelovém pokoji. Cizinci se náhle začnou sbližovat, vznikne mezi nimi chemie, vznikne mezi nimi pouto a divák tomuto vztahu začne fandit, i když vůči němu byl od začátku skeptický, protože se jedná a domluvený sňatek. Ale pak přijdou scenáristé a o tři epizody později tu máme rozepři, která může a nemusí dopadnout špatně. Jinak je epizoda podle mě velmi dobrá. Její hlavní výhodou je, že se z velké části odehrává během paintballové hry, takže i kdyby postavy mezi sebou řešily sebevětší kraviny, díky akci na obrazovce se divák nenudí. Vtipy fungují a všechny postavy v epizodě mají dostatek svého prostoru, který je využit na maximum. Tady mám na mysli především drobný vedlejší konflikt mezi Stuartem a Denise, která mu nabídne, aby se stal jejím spolubydlícím a Stuart zpanikaří, což se Denise trochu dotkne a svou frustraci si vybije práve v paintballu. Velmi dobře vystavěná epizoda, za mě palec nahoru.

Výjevy z epizody s názvem The Paintball Scattering najdete v naší galerii, video pak byvírá nejlepší originální hlášky a gagy z epizody.

8/10