Minirecenze: 6. díl seriálu Westworld pokládá mnoho otázek!

Minirecenze: 6. díl seriálu Westworld pokládá mnoho otázek! | Fandíme seriálům
Upozorňujeme, že se v tomto článku nachází mnoho SPOILERŮ! Minirecenze na 6. díl druhé řady seriálu Westworld je tady!

Takže co jsme to viděli tentokrát? Maeve (Thandie Newton) stále putuje za svojí dcerou a je cíli blíž, než si myslí. Dolores (Evan Rachel Wood) se jako bouře řítí vstříc očekávané bitvě a smutně kouká na Teddyho (James Marsden), který se nám díky své lehké změně z minulého dílu ukazuje v trochu temnějším světle. Po krátké pauze uvidíme i Williama (Ed Harris), který jde kdoví kam. V čase se zde skáče jako o život, už vůbec nemáte ponětí, co se děje. Naštěstí jsme si Shogun Worldu užili již dost, a proto se vracíme do Westworldu.

Dostali jsme se do fáze seriálu, kdy nic nedává smysl a máme plnou hlavu otázek. To jsme si zažili již v 1. řadě, takže teoreticky není důvod k panice. Jenže minulý díl se tak nějak nevydařil, a divák mohl přestat tvůrcům věřit, zda vůbec vědí, kam celá řada směřuje, a co je jejím smyslem. V tomto díle se to přece jen trochu urovnalo, a je zde pár hezký scén, momentů a myšlenek.
Když si uvědomíme, že je potvrzená 3. řada, tak vám určitě dojde, že to zřejmě nebude mít nijak zvlášť uzavřený konec. To může být dost velký problém, jelikož by to nějaké uzavření děje chtělo, jinak seriál ztratí velké množství fanoušků. Nikdo se nebude chtít koukat na seriál, ve kterém bude celou dobu zmatený, a nakonec žádné rozuzlení nepřijde. Nebo to skončí nějakým šíleným cliff-hangerem.

Takže namísto důstojného konce seriálu se celý seriál zruší, protože se na něj už nikdo nevydrží koukat. Já ale věřím, že vše dobře dopadne a seriál si udrží své napětí a kouzlo.

5/10