Živí mrtví: Minirecenze nového dílu týden před premiérou!

Živí mrtví: Minirecenze nového dílu týden před premiérou! | Fandíme seriálům
Jak si vedl návrat zombíků na obrazovky?

Pozor, článek obsahuje spoilery!

Zombíci se vrátili, ale vrátila se společně s nimi i nastavená kvalita předešlých dílů? Pojďme se podívat nové epizodě s názvem „Adaptace“ na zoubek.

Živí mrtví: Konec Ricka Grimese krok za krokem!

Začínáme tam, kde jsme skončili. Hlavní hrdinové odcházejí ze hřbitova společně s mrtvým Ježíšem, kterého zabili Šeptači. Cestou naštěstí zajmou jednu jejich společnici, díky čemuž dostávají do rukou nemalý trumf proti novým nepřátelům. Nic moc nového kromě samých lží jim bohužel odmítá prozradit. Nakonec se alespoň dozvídáme její totožnost a jméno Lydie. Komiksoví znalci tedy už poznali, že se jedná o dceru hlavní záporačky Alphy. Kromě toho se zde navíc na samotném konci dočkáváme rozehrané milostné linky mezi ní a Henrym. Ten zde zastoupil oproti komiksu mrtvého Carla. Na straně druhé potom sledujeme Negana, který více jak po sedmi letech konečně utekl z vězení a seznamuje se s novým světem, ve kterém hledá své nové místo.

Obě výše popsané dějové linky vyzní na papíře potenciálně zajímavě, ovšem obě jsou tak lajdácky zpracované, že to ke konci začíná být nehezká nuda. Od nadějného začátku tempo pomalu klesá a společně s ním i nadšení z návratu do tohoto světa, na který jsme čekali skoro tři měsíce. Dějovou linku s uvězněnou Lydií ještě budiž považovat za lehce zajímavou, hlavně díky dramatu, které vyvolává v ostatních postavách. Naopak všechno okolo Negana je tak zatraceně prázdná a totálně utahaná nuda, která postrádá alespoň náznak příběhu. Zhruba polovina této epizody se věnuje tomu, jak si jde za nosem, občas sejme několik zombíků, najde si svoji oblíbenou koženou bundu, najde si železnou tyč, která mu připomíná jeho starou pálku, a na konci své výpravy dorazí do svého bývalého útočiště, které najdete totálně vyprázdněné. Takto příště tvůrci opravdu ne-e.

5/10