Lisey a její příběh: Výtvarně rozmáchlá novinka Stephena Kinga dorazila

Lisey a její příběh: Výtvarně rozmáchlá novinka Stephena Kinga dorazila | Fandíme seriálům
Apple TV+
Zobrazit dalších 12 obrázků
Recenze nejsou úplně nadšené, ale jsou tu závěrečné dvě ukázky, z nichž si můžete udělat vlastní názor.

Díky službě Apple TV+ uvidíme i v Česku už v pátek 4. června novou minisérii Lisey a její příběh. Ta zpracovává další úspěšný román Stephena Kinga, přičemž právě tuhle knížku spisovatel považuje za dost osobní – Vnesl do ní určité autobiografické prvky, po zkušenostech s návratem domů z nemocnice, popřípadě po tom, co jej v životě sledovali stalkeři. Právě pro osobní vazbu k látce se rozhodl přímo podílet na vzniku seriálu jako scenárista.

Novinku už měli příležitost hodnotit zahraniční recenzenti, jejichž ohlasy zatím nejsou úplně povzbudivé. Převažují spíše negativní hodnocení a jen díky několika nadšeným recenzím se nakonec průměrná známka nakonec vyšplhala na hodnotu 6,23 z deseti. Většina recenzentů chválí skvělé obsazení, zároveň je ale pod palbou negativních komentářů právě Kingův scénář. Podle řady kritiků je příběh zbytečně natažený, nemá uspokojivý závěr, ztrácí tempo a celkově je prý postupně víc a víc frustrující pokračovat ve sledování. Níže přikládáme poslední dvě upoutávky, které ukazují, že alespoň po vizuální stránce by mohlo jít o zajímavý zážitek, tak si videa pusťte a sami si udělejte obrázek o tom, zda to s Lisey v pátek 4. června zkusíte nebo ne.

Lisey a její příběh (Lisey's Story) je román Stephena Kinga z roku 2006. Hrdinka Lisey Landon (Julianne Moore) před dvěma lety ztratila manžela, slavného romanopisce Scotta Landona (Clive Owen). Pronásleduje ji zlověstný fanoušek (Dane DeHaan), který byl manželem posedlý a snaží se získat jeho nevydané rukopisy. K tomu se začnou dít znepokojivé věci s Liseynou sestrou (Joan Allen), a tak hrdince nezbývá nic jiného, než se postavit vzpomínkám na svého mrtvého muže, které až doteď potlačovala. Dále hrají Sung Kang, Jennifer Jason Leigh a Ron Cephas Jones. Jednotlivé epizody pro streamovací platformu Apple TV+ natočil Pablo Larraín.