Splinter Cell: Deathwatch - Sama Fishera čeká nová mise v animovaném seriálu

Splinter Cell: Deathwatch - Sama Fishera čeká nová mise v animovaném seriálu | Fandíme seriálům
Netflix
Zobrazit dalších 12 obrázků
Netflix už brzy přinese seriál na motivy slavné videohry. Pusťte si trailer, seznamte se.

Splinter Cell je akční špionážní videoherní série zaměřená na infiltrační a tajné operace. Hlavní postavou je Sam Fisher, elitní agent tajné vládní organizace Third Echelon, která řeší hrozby ohrožující národní i mezinárodní bezpečnost. Fisher operuje ze stínů, využívá špičkovou technologii, od nočního vidění po high-tech gadgety, a často neutralizuje nepřátele bez přímého boje, spíše pomocí plížení, vychytralých taktik a špionážních dovedností.

Nový díl videoherní série je stále bohužel v nedohlednu, takže fanoušci se musí spokojit alespoň s animovaným seriálem Splinter Cell: Deathwatch, jenž bude mít premiéru 14.10. na Netflixu a nabídne osm epizod.

V seriálu se Sam Fisher po dlouhé pauze vrací do akce, když ho vyhledá mladá zraněná agentka Zinnia Mckenna a požádá jej o pomoc. Příběh se točí kolem malých náramkových hodinek, obsahujících citlivé plány, které nesmí padnout do špatných rukou.

Za seriálem stojí Derek Kolstad, scenárista prvních tří dílů akční série John Wick. Zatímco ve videoherní předloze Samu Fisherovi propůjčil hlas Michael Ironside (Hvězdná pěchota, Total Recall), v seriálu jej namluvil Liev Schreiber (X-Men Origins: Wolverine, seriál Ray Donovan).

Podklady a foto: Netflix

Přidat na Seznam.cz
Galerie

Komentáře 0

Vstoupit do diskuze

Související články

1
1
1

Šéfredaktorkou webu je Petr Slavík, e-mail serialy@fandimefilmu.cz

Máte-li zájem o inzerci na našem webu napište nám na e-mail studio@koncal.com

Ochrana osobních údajů | Zásady používání cookies | Pravidla webu | Upravit nastavení soukromí

© 2016 – 2025 FandimeSerialum.cz / All rights reserved / Provozovatel webu je Koncal studio s.r.o.
Koncal studio s.r.o., IČO: 03604071, Lýskova 2073/57, Stodůlky, 155 00, Praha 5

adblocktest

Zavřít reklamu