Star Wars: Resistance: Minirecenze nepovedené 12. epizody

Star Wars: Resistance: Minirecenze nepovedené 12. epizody | Fandíme seriálům
Takovýto návrat zřejmě nikdo nečekal, není to ale myšleno v dobrém.

Po svátcích se k nám opět vrací seriál Star Wars: Resistance se svojí druhou polovinou první série. Na tu nás koneckonců poměrně úspěšně navnadil nový trailer, o kterém jsme psali zde. Po dobrém traileru a hlavně po určitém zlepšení se začalo přirozeně očekávat, že se seriál ubírá dobrým směrem. O to větším překvapením tedy bylo to, co jsme tento týden dostali. Dvanáctá epizoda s názvem Bibo je totiž bohužel jedna z dosud nejstupidnějších epizod celého seriálu.

Bibo je jméno malého tvora, kterého na začátku epizody najde Neeku (Josh Brener) a rozhodne se o něj starat. Neeku mimochodem opětovně ukazuje, že je bez přehánění ta nejhloupější a nejotravnější postava ve Star Wars, kam se na něj hrabe Jar Jar. Kromě Neekua, na jehož inteligenci už jsem poměrně zvyklý, mě ale překvapovala i hloupost ostatních postav. Když se totiž později objeví v oceánu jakási velká příšera (trošku připomínající Krakena), která plave ke stanici Colossus a ještě ke všemu má úplně stejnou barvu kůže jako Bibo, tak asi každému průměrně inteligentnímu divákovi (včetně dětí) muselo během poměrně krátké chvíle dojít, že ta příšera hledá své dítě, kterým je Bibo. Ale ne, to naše hlavní protagonisty seriálu nenapadlo. Když se tato velká příšera objeví na stanici a přes sklo sleduje Biba, tak Tam (Suzie McGrath) si myslí, že chce malinkého Biba prostě jenom sežrat.

Proč by ale tahle nestvůra útočila na velkou stanici jen proto, aby snědla malinkatého tvorečka, nad tím se Tam už nezamyslela. A o to víc smutné je, že jí to všichni ostatní slepě uvěří, což dělá celou situaci ještě trapnější. No a když si pak Neeku v závěru epizody konečně uvědomí, o co jde a řekne „It is obvious“, musel jsem se smát. Pro běžného diváka to už totiž muselo být jasné tak před 10 minutami, proč ta příšera na stanici útočí! A to je víceméně všechno, Bibo se vrátil ke své (velké) matce a byl konec. Popravdě moc ani nevím, co víc k tomu říct. Na to, jak dobře dokázal navnadit nedávno zveřejněný trailer na druhou polovinu, tak tohle byla teda celkem podprůměrná podívaná.

Co tuto epizodu zachraňuje, je snad jen akční sekvence (boj s příšerou) a pro někoho možná roztomilý Bibo. To je ale víceméně všechno. Člověk by předpokládal, že při zlepšení kvality několika posledních epizod z konce minulého roku si seriál už vybudoval mantinely a nějakou snesitelnou hranici. Z toho důvodu byla tedy nová epizoda velmi studená sprcha a myslím, že i za hodnocení 3 z 10 může být ráda. Následující epizoda by se měla již točit kolem Prvního řádu, tak snad příští pondělí příjemně překvapí, na rozdíl od 12. epizody. Níže si můžete znovu připomenout již zmiňovaný trailer, který na druhou polovinu první série před pár dny celkem dobře navnadil.

3/10