Star Wars: Resistance: Minirecenze 16. epizody

Star Wars: Resistance: Minirecenze 16. epizody | Fandíme seriálům
Zobrazit dalších 5 obrázků
Seriál přináší pár důležitých informací, v kvalitě ale pořád nestojí pevně nohama na zemi.

V 16. epizodě seriálu Star Wars: Resistance s názvem The New Trooper se do příběhu vrátily postavy sirotků, Kel (Antony Del Rio) a Eila (Nikky SooHoo), kteří se ukrývají na stanici Colossus před Prvním řádem. Hned na začátku je ovšem jeden ze stormtrooperů najde, přičemž Kelovi a Eile se jej podaří omráčit a vydají se za Kazudou (Christopher Sean) a za jeho kamarády požádat je o pomoc.

Když se našim hrdinům po opětovném omráčení stormtroopera podaří tohoto vojáka schovat, rozhodl se Kazuda, že se převleče za stormtroopera, aby prověřil, zda už jsou děti nahlášeny v databázi, a zároveň aby získal z databáze nějaké informace o Prvním řádu. Situace se pak následně zkomplikovala, když se Kazuda dostal před velitele Pyrea (Liam McIntyre) a dostal se do podezření. Následovala svižná honička, kdy se Kazudovi a jeho přátelům podařilo na poslední chvíli dostat omráčeného stormtroopera zpátky do výstroje, přičemž velitel oddílu nařídil zmíněnému stormtrooperovi vymazat pamět z důvodu podezřelého chování.

Příběh tedy nezní vůbec špatně a je fakt, že na dvacetiminutovou stopáž se toho v epizodě odehrálo poměrně hodně. I přes to se nicméně nová epizoda opět potkává s řadou negativ, které jí ubírají na skvělém hodnocení. V první řadě to bylo již zmíněné odrovnání stormtroopera Kelem a Eilou, které zkrátka působilo dost směšně.

Následující problém se týká Kazudy, který nám znovu ukazuje, že se za celou dobu seriálu zkrátka vůbec nevyvíjí v žádného opravdového hrdinu se špetkou kuráže. Když totiž Kel a Eila ukáží Kazudovi a spol. omráčeného stormtroopera, je to právě Kazuda, kdo jako jediný začne vyšilovat jak malá holka, což vzhledem k tomu, že jde o hlavního protagonistu, zkrátka nepůsobí dobře. Naopak zde výjimečně překvapil Neeku (Josh Brener), který následně probouzejícího se stormtroopera znovu přetáhl po hlavě, aby je nemohl ohrozit. To je snad poprvé, co Neeku udělal něco chytrého sám od sebe. Moc dlouho mu to ale nevydrželo, jak se dozvíme dále.

Poté moc nedávalo smysl, když se chtěl Kazuda s pomocí obleku stormtroopera dostat do databáze Prvního řádu, aby zjistil, jestli jsou v ní Kel a Eila již zapsáni omráčeným stormtrooperem. Přitom se stačilo pouze zeptat Kela a Eily, jak se to vlastně celé seběhlo a jestli je tam stormtrooper stihl zapsat, nebo ne. Oni by mu samozřejmě řekli, že ne, což je přesně to, co se Kazuda o téměř deset minut později dozvěděl v databázi. Zápletka tak v tento moment začala zavánět naprostou ztrátou času, naštěstí ji v tom zachránilo následující, když chtěl Kazuda přístupu do databáze ještě využít a dozvědět se více o činnostech Prvního řádu.

Kazuda se později dostal před již zmiňovaného velitele Pyrea, přičemž mezitím se omráčený stormtrooper probral a viděl všechny zúčastněné v místnosti, než jej Neeku opětovně omráčil. Nepochopil jsem, proč jej Neeku (nebo někdo jiný) neomráčil hned a nechal ho, ať vidí všechny svědky v místnosti. Neekuovi zřejmě jeho „zmoudření“ moc dlouho nevydrželo. Kazudův útěk před stormtroopery byl ale poměrně zábavný a bylo fajn na chvíli vidět revoltu obyvatel proti Prvnímu řádu. Alespoň nám tvůrci ukázali, co si o něm běžní obyvatelé stanice myslí.

Jak si tedy vedla nová epizoda? Vzhledem k výše zmíněnému i přes zajímavý příběh moc pozitivy (bohužel opětovně) neoplývala a normálně bych jí dal takových lepších 5 z 10. Lehce to ale vylepšily menší rozpory mezi velitelem Pyrem a kapitánem Dozou (Jason Hightower) a hlavně pak samotný závěr, který nám nejen odhalil, k čemu přesně chce První řád získat Colossus pod kontrolu, ale zároveň nám ukázal, že První řád má zdánlivě poměrně velkou armádu, což nám nová filmová trilogie doposud zatím bohužel nijak výrazně nepředstavila. Z těchto důvodů bych tedy hodnocení zvýšil a dal 16. epizodě hodnocení 6 z 10. Je ale určitě potřeba, aby se první série už konečně začala pravidelně zlepšovat. Dočkáme se nějakého zlepšení už v příští epizodě?

To v tuhle chvíli samozřejmě těžko říct, synopse ale nezní vůbec špatně. Po nějaké době se totiž do děje znovu vrátí Poe Dameron (Oscar Isaac). Ten se v 17. epizodě s názvem The Core Problem vypraví s Kazudou na misi, během které učiní jeden zneklidňující objev. Když je ale objeví výzvědný droid Prvního řádu, musí se oba vydat na útěk. Pokud jste viděli a důkladně zkoumali trailer na druhou polovinu série, možná už tušíte, co by tím "zneklidňujícím objevem" mohlo být. Pokud ale nevíte, pak vám pod článek spolu s klipem ze 16. epizody přikládáme i zmiňovaný trailer, kde odpověď na tuto otázku můžete nalézt v 26. vteřině. Zároveň si můžete dole v galerii připomenout momenty z 16. epizody.

Zdroj: jedinews.co.uk

6/10