Minirecenze: Titans drží kvalitu i ve 2. epizodě

Minirecenze: Titans drží kvalitu i ve 2. epizodě | Fandíme seriálům
Zobrazit další 3 obrázky
Jak rozporuplně seriál před premiérou působil, tak dobře si vede i ve druhé epizodě.

*článek obsahuje mírné spoilery ke druhé epizodě

Předminulý týden měl premiéru seriál Titans, který je prvním hraným seriálem z produkce DC Universe. Nejdřív vše vypadalo minimálně rozporuplně, první díl však rozehnal všechny obavy a minimálně nám se trefil do noty. V seriálu se má objevit spousta postav z DC Comics a druhá epizoda začíná představovat tyto vedlejší postavy účinkováním dvojice Hawk & Dove (Alan Ritchson, Minka Kelly). Ti fungují jako platné vedlejší postavy, jejichž příběh je jednoduše během dialogů a flashbacků představený, avšak nijak nenarušuje kontinuitu dosavadního děje.

Oproti první, ta druhá epizoda pomalu zpomaluje tempo. Producenti z DC si vzali spojení „temné DC“ k srdci, a atmosféra tomu odpovídá a zřejmě bude odpovídat i v dalších epizodách. Díl si stále drží svůj standard kamerové plynulosti a filmařsky tomu nejde nic vytknout. Vrcholem epizody pak jsou akční sekvence, kterých je zde oproti prvnímu dílu více a jsou opravdu skvělé. Dobře a přehledně sestříhané, Hawk a Dove v týmu mají dobrou chemii a spolu s Robinem (Brenton Thwaites) tvoří v soubojích dobrý tandem. A tvůrci se opět vůbec nebojí krve a drsného násilí.

První dojmy: Titans nabízí něco, co zatím žádný DC seriál

Musím ocenit, že druhá epizoda úplně vynechává dva ze čtyř hlavních protagonistů, a to Starfire a Beast Boye. Postav tak není zbytečně přehršle a děj se více zaměřuje na Robina a Raven, což není vůbec na škodu. Výkon Teagan Croft se od minula o něco zlepšil, a i když je ještě na čem pracovat, je vidět progres, a to se cení. Díl navíc nabídne několik opravdu výrazných momentů a jedno příjemné hlasové cameo, což mu přičítá jen plusové body.

Příští a v pořadí třetí díl se podle názvu epizody zaměří více na Starfire, a tak si budeme o její postavě konečně moci udělat o něco lepší obrázek. Vy v komentářích dejte vědět, zda jste z Titans zatím stejně nadšení jako já, nebo je vás názor opačný.

7/10