Živí mrtví: Velký rozbor ukázky na nové díly bez Ricka (zasazeno do kontextu s komiksy)

Živí mrtví: Velký rozbor ukázky na nové díly bez Ricka (zasazeno do kontextu s komiksy) | Fandíme seriálům
Zobrazit dalších 30 obrázků
Čeho všeho jste si v novém traileru nemuseli všimnout? Je toho celkem dost!
  5. Kapitola č.5
  6. Kapitola č.6
  7. Kapitola č.7

Dál trailer pokračuje akční scénou v lese, kde vidíme běžet neznámou osobu, avšak další záběr ukazuje prchající dvojku Eugena s Rositou, takže viníka s jistotou známe. Zde nastává čas pro první velké setkání s novými záporáky Šeptači. Eugene a Rosita utíkají před stádem zombíků a schovají se pod svahem u břehu jakéhosi jezírka. Přitom na sebe mažou bláto jako diví, aby zakryli pach, kteří nemrtvý velmi dobře cítí a přitahuje je. K tomu si lze všimnout i jejich vyděšených obličejů, které naznačují, že viděli nebo spíše SLYŠELI něco nepřirozeného.

Následně vidíme zástupy chodců procházející nad jejich hlavami a zřetelně můžete slyšet promluvit jednoho z Šeptačů: „Kde jsou?“ A právě proto jsou možná oba dva tak vyděšení a pravděpodobně této scéně předcházel moment, kdy jeden z nich uslyšel jednoho z Šeptačů převlečeného za zombíka promluvit. Pokud to ještě nevíte, tak se jedná o dost zvláštní (stále slabé slovo) lidi, kteří nosí masky z kůže pro schovávání před zombíky, a žijí tak trochu dle zvířecích pravidel jako divoši.

Tato scéna se s nemalou přesností dá zasadit i do dění následující scény, ve které vidíme Daryla. Aarona a Ježíše na louce, jak pozorují stádo chodců. Tuto scénu už jsme malinko nakousli výše. Zde je vše celkem jasné. Vidíme chodce a samozřejmě i dobře skryté zápráky, kteří pravděpodobně donutili stádo nemrtvých tupých mozků točit se dokola v kruhu. To samozřejmě trojci postav dost znepokojí.

Přichází noční výjev z procházky oné trojce postav, přičemž se v popředí nachází pes, který bude v této řadě patřit Darylovi (že by náhrada za ztraceného kamaráda?). Následuje záběr na Aarona prchajícího před chodci, při kterém mimo záběr prohlásí: „Chodci se vyvíjejí.“ Je toto narážka na předchozí scénu motání v kruhu, nebo snad on bude tím šťastlivcem, který zažije první setkání s Šeptači? Necháme se překvapit.