Gotham: Minirecenze 3. epizody 5. série

Gotham: Minirecenze 3. epizody 5. série | Fandíme seriálům
Pátá série se doposud vydává zatím nejlepší cestou. A kam povede v následující epizodě?

Pozor, článek obsahuje spoilery.

Po lehce zpomalenější ale stále velmi povedené druhé epizodě z minulého týdne nám třetí epizoda 5. série s názvem Penguin, Our Hero přinesla opět velmi svižný a nabitý příběh. Nejvíce se nová epizoda zaměřila na Selinu (Camren Bicondova) a nutno říct, že po užití léku od Ivy (Peyton List) má naše nově zrozená Catwoman pořádnou šťávu a kuráž. Jak si ale Bruce (David Mazouz) později všímal, i to přineslo své stinné stránky, které se v následujících epizodách ještě určitě více projeví.

Když už je řeč o následujících epizodách, bylo určitě dobrým rozhodnutím, že Jeremiah (Cameron Monaghan) se nám stále ještě neukázal. Ono postupné navnazování na jeho příchod, ať už pomocí historek či fotek a maleb, totiž dokázalo skvěle pokoušet naši zvídavost a dalo nám ještě větší důvod těšit se na to, až se opravdu ukáže. Prozatím jsme se tedy museli spokojit s jeho pomocnicí Ecco, neboli novou Harley, jejíž představitelka Francesca Root-Dodson odvedla po herecké stránce velmi dobrou práci.

Dějová linka s Gordonem (Ben McKenzie) a spol. byla také opět velice povedená. Tučňák (Robin Lord Taylor) si chtěl vyrovnat účty s Jimem nejen za své zranění, ale předem za ztrátu lidí, kteří od Tučňáka odešli právě k Jimu Gordonovi. Když ovšem Tučňák dobil Gordonovo Útočiště, jeho noví spojenci se proti slavnému gangsterovi otočili zády, a tak si věční rivalové museli po delší době znovu navzájem pomoct, aby se z toho dostali. Nelze upřít, že spolupráce Gordona a Tučňáka má vždy něco do sebe. Největší zvrat přišel nicméně až v samotném závěru, kdy velká část prostor Útočiště z nějakého důvodu vyletěla do povětří. Jak se to přesně stalo, kdo to udělal a přežil to vůbec někdo? Na to si budeme muset počkat do vydání příští epizody.

Jak již bylo řečeno, třetí epizoda nabrala velmi svižné tempo, kvůli kterému zde ani není co vytknout. Epizoda dokázala velmi dobře budovat napětí, přinesla skvělé akční scény (k tomu někdy dost brutální sekvence) a konec obou hlavních dějových linií nás skvěle navnadil na příští epizodu. Všechny tyto klady mluví jasně pro to, že třetí epizoda byla ještě lepší než ta první, a proto bych se jí tedy nebál dát čistých 9 z 10. A co nás čeká za týden?

Promo video, které najdete níže, nám toho záměrně neukazuje moc, i tak si ale můžeme všimnout několika podstatných věcí. Ať už odpálil Útočiště do vzduchu kdokoli, jeho činy způsobí, že Gordon a Tučňák znovu spojí síly, aby tohoto společného nepřítele dostali. Spolu s tím se posuneme dál v Brucově dějové lince, kdy se on, a možná i Selina, konečně setkají s Jeremiahem. Může stát právě Jeremiah za výbuchem Útočiště? Kdo ví. Příští epizoda s názvem Ruin bude ale určitě stát za to.

Zdroj: darkknightnews.com

9/10